Consiliul de Administrație-tematică

GRAFICUL / TEMATICA

SEDINTELOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

ÎN ANUL SCOLAR 2018-2019

 

Nr.crt TEMA TERMEN RESPONSABIL
1. - Aprobarea constituirii claselor, repartizarea diriginților și a educatorilor;- Numirea responsabilor comisiilor metodice din unitatea de învăţământ;

– Validarea coordonatorului de proiecte și programe educative școlare și extrașcolare;

-aprobarea regulamentului de ordine interioara

– Organizarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice vacante după data de 11.09.2017;

– Validarea curriculumului la decizia școlii pentru anul școlar 2018/2019;

– Validarea cererilor de detașare în cadrul unității;

– Validarea schemei orare.

-Validarea situației școlare pentru anul școlar 2016 – 2017.-Aprobarea Raportului anual de evaluare internă privind calitatea educației;

– Emitere decizii interne

SEPTEMBRIE 2017 Director

Directori adjuncti

Profesori coordonatori

Responsabil Comisie diriginti

Responsabil CEAC

2. - Avizarea planului managerial anual și a planului managerial al activității educative pentru anul școlar 2017-2018;- Avizarea analizei activitații scolare pentru anul școlar 2016-2017;

– Avizarea scrisorilor de intenție pentru înscrierea proiectelor educaționale;

– Avizarea procedurilor operaționale;

– Aprobarea planificării anuale a concediilor de odihnă;

– Avizarea listei candidaților și a proiectelo religibile pentru obținerea gradației de merit.

OCTOMBRIE 2017  

Director / Secretar

Directori adjuncti

 

 

3. - Analiza parcurgerii materiei și a notării ritmice a elevilor;- Aprobarea organigramei liceului NOIEMBRIE 2017 Director / SecretarResponsabil comisii metodice
4. - Încheierea situației școlare pe semestrul I;- Avizarea proiectului de buget anual și înaintarea spre aprobare Consiliul Județean;

– Evaluarea personalului administrativ și nedidactic și acordarea calificativelor.

DECEMBRIE 2017 Responsabili comisii metodice

 

Contabil

 

5. - Avizarea proiectului Planului de școlarizare 2018-2019;- Raport privind modul de utilizare a fondurilor financiare alocate în anul 2017;

– Aprobarea repartiției bugetului anual;

– Aprobarea transferurilor elevilor

– Situatia inventarului scolii / Raportul comisiei de casare

IANUARIE 2018 Director / SecretarContabil

Comisia de inventariere

Profesori coordonatori

6. - Validarea raportului privind calitatea și starea învățământului în semestrul I;- Aprobarea planului managerial pe semestrul al II-lea;

– Aprobarea ofertei de opționale pentru anul școlar 2018-2019.

– Simularea examenelor nationale

FEBRUARIE 2018 DirectorDirectori adjuncti

Profesori coordonatori

7.

 

- Avizarea activităților propuse în cadrul programului „Să știi mai multe, să fii mai bun”.-Analizarea frecventei si disciplinei elevilor

-certificarea competentelor profesionale

MARTIE 2018 DirectorResponsabil discipline tehnice
8. -Raport privind evaluarea corecta, partial si finala a activitatii fiecarui compartiment de munca APRILIE 2018 DirectorResp. comisii
9. - Analiza activității din cadrul programului „Să știi mai multe, să fii mai bun!”.- miscarea personalului didactic MAI 2018 DirectorResp. comisii
10. - Stabilirea măsurilor administrativ-gospodărești pentru vacanța de vară;- Raportul anual de Evaluare Interna a Calității Educației IUNIE 2018 DirectorDirectori adjuncti
11. - Stabilirea calificativelor anuale acordate cadrelor didactice-  Masuri de organizare a lucrarilor de reparatii pe perioada vacantei de vara;

-Aprobarea cererilor de transfer

AUGUST 2018 DirectorResponsabili comisii  metodice

 

Aprobat in sedinta Consiliului de Administratie din 06.09.2018

 

Director,

Prof.  MARIA LIVIA GEGO